Zdrowa dieta kluczem do zdrowego organizmu

Odpowiedni program dietetyczny, to klucz do posiadania zdrowego organizmu i zgrabnej sylwetki. Jednak dieta nie powinna kojarzyć się jedynie z osobami próbującymi zrzucić zbędne kilogramy. Każdy z nas niezależnie od figury i przemiany materii, powinien stosować dietę uzależnioną od jego trybu życia i wykonywanej pracy. Nie jest sztuką posiadanie szczupłej sylwetki, gdy przyjmuje się drakońsko obniżone racje żywieniowe. Warto pamiętać, że prawda iż „jesteś tym co jesz” zawsze jest aktualna. Jeśli w naszej diecie będą przeważać węglowodany i tłuszcze, to niezależnie od naszej przemiany materii, organizm wkrótce będzie zbyt przeciążony by móc sprawnie działać. W ekstremalnych sytuacjach dwudziestoparolatkowie mają tak podwyższony cholesterol, że znajdują się w strefie zagrożenia zawałowego. W celu ustalenia korzystnego dla nas menu, warto udać się do dietetyka. Przeprowadzi on z nami wywiad na temat naszej codzienności i pomorze stworzyć odpowiedni program żywieniowy. Jeśli czegoś nie lubimy, możemy o tym powiedzieć specjaliście, a na pewno uwzględni to w naszej tabeli żywienia.

Comments are closed.



Szukaj



Najnowsze komentarze

    Kalendarz

      Grudzień 2018
      P W Ś C P S N
      « Sty    
       12
      3456789
      10111213141516
      17181920212223
      24252627282930
      31  

    Dieta jogurtowa

      Dieta jogurtowa jest bez wątpienia dobrym sposobem na to, aby oczyścić nasz organizm z wielu szkodliwych toksyn, a także na to, aby w szybkim czasie pozbyć się kilku niepotrzebnych, nadliczbowych kilogramów. Co najważniejsze jest ona całkowicie bezpieczna, bowiem jak wiadomo jogurty zapewniają naszemu organizmowi sporą dawkę potrzebnego białka. Należy do tego dodać fakt, że dieta taka jest również niezwykle smaczna, kto bowiem Nielubi pysznych, owocowych jogurtów. Na czym polega taka dieta? Oczywiście w głównej mierze jest ona oparta właśnie na zaopatrywanie naszego organizmu w spore dawki jogurtu, najlepiej naturalnego. Alternatywą dla jogurtów, równie smaczną są maślanki i kefiry, które możemy kupić w sklepach również w owocowych smakach. Dieta jogurtowa nie powinna jednak trwać dłużej niż dwa tygodnie, organizm potrzebuje bowiem składników odżywczych, których same jogurty nie są w stanie nam dostarczyć. Można jednak poszerzyć dietę jogurtową o świeże owoce i warzywa.

      Dzięki temu nadal będziemy w skuteczny sposób oczyszczać organizm z toksyn, stracimy szybko parę kilogramów, ale także znacznie zmniejszymy ryzyko pojawienia się negatywnych konsekwencji związanych z tą dietą. Warto oczywiście również zadbać o regularne przyjmowanie płynów. Trzeba jednak przy tym pamiętać, że powinny być to zdrowe napoje, zapomnijmy o algolu, kawie, mocnej herbacie czy napojach gazowanych. Najlepiej sprawdzi się naturalna woda mineralna (koniecznie niegazowana!), a także soki, nektary i kompoty domowej roboty. Wykluczone w trakcie praktykowania diety jest również kategorycznie palenie papierosów, spożywanie tuczących słodyczy i bogatych w zły cholesterol porcji czerwonego mięsa. Stosują się po powyższych wskazówek będziemy mogli być całkowicie pewni, że w krótkim czasie poczujemy się znacznie lepiej, a nasze zdrowie zyska na tym naprawdę wiele. Poprawi się oczywiście także wygląd naszego ciała, stracimy bowiem bardzo szybko zbędne kilogramy co pozwoli nam poczuć się lekko i swobodnie. Zapomnimy o nieprzyjemnych zaparciach, a bóle brzucha będą już tylko nieprzyjemnym wspomnieniem.