Ćwiczenia dla kobiet w ciąży

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety. Niezależnie od tego, czy spodziewa się pierwszego czy kolejnego dziecka. W ciągu tych dziewięciu miesięcy, trzeba zadbać o wiele rzeczy. Miejmy jednak na uwadze, że poza wyprawką dla naszego maluszka, przede wszystkim liczy się odpowiednia dbałość o jego i nasze zdrowie. Regularne wizyty u ginekologa to dobry początek, lecz niewystarczający. Kobieta w ciąży powinna zmienić swoją dietę – rozwijające się dziecko potrzebuje od około 300 do około 500kcal w zależności od trymestru. Warto w tym celu porozumieć się z dietetykiem i ustalić najlepszą dla nas dietę – pod względem ilościowym ale i jakościowym. Dodatkowo, powoli żegnamy się z przeświadczeniem, że kobiety w ciąży powinny unikać jakiegokolwiek wysiłku. Dla naszego organizmy, który przygotowuje się do naprawdę ciężkiej próby, doskonałym przygotowaniem będą regularne ćwiczenia. Przykładowe treningi dla przyszłych mam, które nie będą stanowić zagrożenia dla dziecka, ale pomogą pozostać w formie przez cały okres ciąży są powszechnie dostępne w sieci.

Comments are closed.



Szukaj



Najnowsze komentarze

    Kalendarz

      Grudzień 2018
      P W Ś C P S N
      « Sty    
       12
      3456789
      10111213141516
      17181920212223
      24252627282930
      31  

    Dieta jogurtowa

      Dieta jogurtowa jest bez wątpienia dobrym sposobem na to, aby oczyścić nasz organizm z wielu szkodliwych toksyn, a także na to, aby w szybkim czasie pozbyć się kilku niepotrzebnych, nadliczbowych kilogramów. Co najważniejsze jest ona całkowicie bezpieczna, bowiem jak wiadomo jogurty zapewniają naszemu organizmowi sporą dawkę potrzebnego białka. Należy do tego dodać fakt, że dieta taka jest również niezwykle smaczna, kto bowiem Nielubi pysznych, owocowych jogurtów. Na czym polega taka dieta? Oczywiście w głównej mierze jest ona oparta właśnie na zaopatrywanie naszego organizmu w spore dawki jogurtu, najlepiej naturalnego. Alternatywą dla jogurtów, równie smaczną są maślanki i kefiry, które możemy kupić w sklepach również w owocowych smakach. Dieta jogurtowa nie powinna jednak trwać dłużej niż dwa tygodnie, organizm potrzebuje bowiem składników odżywczych, których same jogurty nie są w stanie nam dostarczyć. Można jednak poszerzyć dietę jogurtową o świeże owoce i warzywa.

      Dzięki temu nadal będziemy w skuteczny sposób oczyszczać organizm z toksyn, stracimy szybko parę kilogramów, ale także znacznie zmniejszymy ryzyko pojawienia się negatywnych konsekwencji związanych z tą dietą. Warto oczywiście również zadbać o regularne przyjmowanie płynów. Trzeba jednak przy tym pamiętać, że powinny być to zdrowe napoje, zapomnijmy o algolu, kawie, mocnej herbacie czy napojach gazowanych. Najlepiej sprawdzi się naturalna woda mineralna (koniecznie niegazowana!), a także soki, nektary i kompoty domowej roboty. Wykluczone w trakcie praktykowania diety jest również kategorycznie palenie papierosów, spożywanie tuczących słodyczy i bogatych w zły cholesterol porcji czerwonego mięsa. Stosują się po powyższych wskazówek będziemy mogli być całkowicie pewni, że w krótkim czasie poczujemy się znacznie lepiej, a nasze zdrowie zyska na tym naprawdę wiele. Poprawi się oczywiście także wygląd naszego ciała, stracimy bowiem bardzo szybko zbędne kilogramy co pozwoli nam poczuć się lekko i swobodnie. Zapomnimy o nieprzyjemnych zaparciach, a bóle brzucha będą już tylko nieprzyjemnym wspomnieniem.